U kunt hier een bericht achterlaten voor op ons gastenboek. Wij controleren dit bericht voordat het op onze website komt.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
5 berichten.
Bert Dijkhuizen Bert Dijkhuizen uit Eibergen schreef op mei 10, 2019 om 1:29 pm:
Vandaag, 10 mei zijn de Berkelschippers in Eibergen begonnen met het scholenvaartenprogramma. 20 Leerlingen van de basischool “de Hofmaat” uit Neede beten het spits af. Samen met medewerkers van het Waterschap Rijn-IJssel worden in de komende weken rond de 350 leerlingen van basisscholen uit Eibergen en omgeving geïnformeerd over de taken van het Waterschap. Langs de oevers van de Berkel gaan ze op jacht naar waterinsecten en op de Berkelzomp ”Snippe” wordt niet alleen verteld over de geschiedenis van de scheepvaart op de Berkel maar worden ook proeven gedaan om de helderheid van het water te meten en pH-waardes vast te stellen van diverse soorten water, de platte knoop wordt geleerd en de tocht wordt afgesloten met een vaart door de historische sluis bij de Mallumse Molen.
Bert Dijkhuizen Bert Dijkhuizen uit Eibergen schreef op mei 3, 2019 om 7:13 am:
Op 1 mei, dag van de Arbeid, hebben wij in Eibergen 2 groepen Duitse gasten gehad. Angela Teichelkotter met vrienden was van Vreden naar het Muldershuis komen fietsen en met hen hebben we ruim een uur gevaren. Daarna Sabrina Tenhumberg met maar liefst 18 vrienden/vriendinnen en een 4-tal kinderen, waaronder haar dochtertje, Solveigh, vermoedelijk de jongste passagier die we tot nu toe op de Snippe hebben gehad. Solveigh is 23 februari van dit jaar geboren. Ook met hen hebben we natuurlijk veel lol gehad. Verder hebben we op het terras van het Muldershuis veel reclame kunnen maken voor varen met de "Snippe", want het was druk met Duitse bezoekers die van hun vrije dag genoten.
Philippa Keizer Philippa Keizer uit Rotterdam schreef op april 13, 2019 om 11:52 am:
6 april hebben wij met 8 personen de tocht per zomp vanuit Almen gemaakt. Het was echt prachtig. De tocht door de meanders van de Berkel en de ontluikende voorjaars natuur was echt schitterend. De uitleg en het varen van de gastvrouw en -heer was heel goed en gezellig, informatief, leuk en duidelijk. De tocht over dit stukje Berkel vanuit Almen is zeker aan te bevelen. Dank voor een heel leuke tocht.
Johanna logtenberg Johanna logtenberg uit Lochem schreef op maart 4, 2019 om 7:31 pm:
De website ziet er mooi uit, duidelijk, goed leesbaar, mooie foto's. Compliment! Ps. In aanhef gastenboek ontbreekt r in voordat.
jweenk jweenk uit Borculo schreef op januari 31, 2019 om 11:31 am:
Dit is een test bericht. Laat je eigen bericht achter op de website.