U kunt hier een bericht achterlaten voor op ons gastenboek. Wij controleren dit bericht voordat het op onze website komt.

Foto van Bert Dijkhuizen:

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
5 berichten.
Familie Korlaar Familie Korlaar schreef op augustus 23, 2019 om 6:07 pm:
Mijn vrouw en ik willen jullie/betrokken bedrijven, hartelijk bedanken voor de door jullie geboden diensten. We hebben genoten. We zijn dan ook erg tevreden. In het bijzonder ook mbt de erg leuke boottocht met de Snippe. Ook onze gasten hebben die middag op prijs gesteld en hebben genoten! Heel hartelijk bedankt allemaal. Mvg. Familie Korlaar
Henk Henk schreef op augustus 23, 2019 om 5:24 pm:
Gisterenmiddag, dinsdag 20-08-2019, stapte Henk Koskamp bij ons aan boord als “Berkelpelgrim”. Wij waren blij verrast evenals de overige vaargasten Samen zijn we met Berkelzomp “Jappe” uitgevaren om te genieten van een tocht over de Berkel. Henk heeft zijn pelgrimstocht, in het kader van de Berkelaktionstage, onderweg toegelicht. Wij wensen hem en ook wie met hem meelopen fijne wandeldagen en een mooie aankomst in Gescher.
Admin-antwoord door: Stichting Berkelzomp
De foto's staan in de fotogalerij
Philippa Keizer Philippa Keizer uit Rotterdam schreef op april 13, 2019 om 11:52 am:
6 april hebben wij met 8 personen de tocht per zomp vanuit Almen gemaakt. Het was echt prachtig. De tocht door de meanders van de Berkel en de ontluikende voorjaars natuur was echt schitterend. De uitleg en het varen van de gastvrouw en -heer was heel goed en gezellig, informatief, leuk en duidelijk. De tocht over dit stukje Berkel vanuit Almen is zeker aan te bevelen. Dank voor een heel leuke tocht.
Johanna logtenberg Johanna logtenberg uit Lochem schreef op maart 4, 2019 om 7:31 pm:
De website ziet er mooi uit, duidelijk, goed leesbaar, mooie foto's. Compliment! Ps. In aanhef gastenboek ontbreekt r in voordat.
jweenk jweenk uit Borculo schreef op januari 31, 2019 om 11:31 am:
Dit is een test bericht. Laat je eigen bericht achter op de website.